.:BroozDownload:.

 

آیا برای ساخت بنر ها وقت زیادی را صرف می کنید و در اکثر مواقع به طرح دلخواه خود نمی رسید؟ اگر به دنبال یک نرم افزار ساده و کارآمد می گردید این بار سایت دانلود رایگان نرم افزار Banner Maker نرم افزار طراحی صفحات وب را برای شما تهیه دیده است تا به راحتی و تنها با چند کلیک به طرح بنر دلخواه خود دست یابید. Banner Maker یک نرم افزار سریع و آسان برای ساخت بنر های تبلیغاتی، دکمه ها، تصاویر متحرک، لوگو، عکس های تبلیغی و دیگر گرافیک های صفحات وب کاربرد دارد. تمام این کارایی ها تنها در این نرم افزار با ابزار آماده و آسان گردآوری شده اند.

خصیصه های نرم افزار Banner Maker:

  • ابزار جادوگر برای ساخت اتوماتیک یک بنر حرفه ای، دکمه ها و دیگر گرافیک ها برای صفحات وب
  • ساخت مرحله به مرحله و ذخیره با فرمت GIF یا JPEG
  • پیش نمایش قوی برای دیدن هزاران مدل از ترکیب رنگ ها، عکس ها، فونت و پشت زمینه
  • ساخت تصاویر متحرک و انیمیشن
  • افکت های زیبا برای متن و نوشته ها و نرمی نوشته برای در آوردن یک بنر تمیز
  • فشرده کردن عکس برای حجم کمتر
  • در حدود 500 عکس و فریم، 40 دکمه، 40 پنجره محاوره ای و 300 تصویر پشت زمینه زیبا و آماده



ادامه مطلب

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/19/2/EarthView%203.11.6/EarthView%203.11.6.jpg

EarthView محصول شرکت Desksoft نرم افزار جالبی است که چشم اندازه های زیبای کره زمین را به همراه سایه های طبیعی شب و روز در نقاط مختلف آن, در قالب کاغذ دیواری و محافظ صفحه ویندوز نمایش داده و دسکتاپ پویا و ثابت شما را به محیطی جذاب و داینامیک تبدیل میکند. این نرم افزار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تصاویری با کیفیت فوق العاده، و با رزولیشن (درجه وضوح) ۱۶۰۰×۱۲۰۰ می باشد که برای پس زمینه Desktop بکار می روند.

علاوه بر آن دارای نقشه کروی قدرتمندی است که نشانگر شهرهای مختلف دنیا، تصاویری از شب و روز زمین، فضای شهرها ، اتمسفر، ابرها، برآمدگی های کره زمین، وقت محلی مناطق و … می باشد. EarthView شامل نقشه های مختلف متنوعی میباشد که قادر است سیاره خودمان، کره زمین را از فضا به گونه های مختلف و به بهترین وجه نمایش دهد.

یاد آور شوم که بخش تنظیمات این نرم افزار از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و دست کاربران را تا حد بالایی در سفارشی سازی یا Customize برنامه، باز گذاشته است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار EarthView 3.11.6:

- مشاهده وضعیت و موقعیت مکانی بیش از ۳۰۰۰ شهر در سراسر جهان همراه با وقت محلی آن ها

- امکان مشاهده جزئیات زمین از ارتفاعات

- مشاهده وضعیت شب و روز در نقاط مختلف کره زمین

- دارای افکت های هوایی قدرتمند

- مشاهده شهرها و نواحی پیرامون آن ها

- دارای نقشه و تصاویر مختلف کروی از کره زمین

- دارای چندین نقشه زیبا و متنوع

- دارای zoom قدرتمند جهت مشاهده جزئیات مناطق مختلف

- دارای کاغذ دیواری های با کیفیت برای Desktop و Screensaver کره زمین در فضا

- قابل اجرا بر روی ویندوز های Vista، ۹۵،۹۸، ۲۰۰۰، XP، ۲۰۰۳

و …



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 10 تير 1390برچسب: , EarthView 3,11,6, نرم افزار با EarthView 3,11,6, توسط رامین کمالی

FotoMix یکی از اعمالی که اکثر کاربران رایانه قصد دارند با رایانه خود انجام دهند ، تغییر و زیبا سازی عکس های خود .بوده که اکثر کاربران دوست دارند برای خلق آثار زیبا و خلاقیت خود در زمینه گرافیکی این گونه اعمال را انجام دهند و تصاویری زیبا را شکل دهندو یکی از این اعمال ادغام چندین عکس به طور مثال قرار دادن تصویر خود در طبیعتی زیبا و یا اعمالی مشابه این می باشد. FotoMix نرم افزاریست که با آن می توانید تصاویر مختلف را به زیبایی با هم میکس و ترکیب کنید. با این نرم افزار حتی می توانید پس زمینه تصاویرتان را حذف یا با تصویر دیگری جایگزین کنید. از این نرم افزار می توانید برای میکس عکس های مربوط جشن تولد و سایر مراسم هایتان استفاده کنید



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:FotoMix 8,4, توسط رامین کمالی

ChrisTV Online Premium Edition شما می توانید بیش از ۸۰۰ شبکه خارجی و بیش از ۶۰۰ ایستگاه رادیویی که در بیش از ۱۰۰ کشور وجود دارد را تماشا کنید.همچنین این برنامه قابلیت افزودن شبکه و ایستگاه رادیویی را نیز دارا می باشد.دقت کنید که شما به هیچ گونه وسیله سخت افزاری برای دیدن این شبکه نیاز ندارید. شما همچنین می توانید ویدیو مورد علاقه یا فیلم و آهنگ مورد علاقه خود را جست و جو کنید. یکی از مشخصات این برنامه این است که شما نیاز به برنامه دیگری برای دیدن این برنامه ها ندارید و این برنامه همه کار را برای شما انجام میدهد.این برنامه همچنین قابلیت پشتیبانی از خطوط اینترنت Dial Up وخطوط پر سرعت دیگر را نیز دارد

هم اکنون می توانید این برنامه را از fdlدر یافت نمایید.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:ChrisTV Online Premium Edition 6,05, توسط رامین کمالی
registry rever

Registry Reviver نرم افزاری است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود می تواند به سادگی PC شما را آنالیز کرده و با یافتن و برطرف کردن خطاهای موجود در آن سرعت از دست رفته رایانه تان را بازگردانی کند . این برنامه با پیدا و حذف تمامی اطلاعات بی مورد موحود در رجیستری که به دلایل مختلفی نظیر تاثیر گذاشتن نرم افزارهای مختلف ، درایور ها و … به جای گذاشته شده اند ، می تواند ویندوزتان را بهینه سازی کرده و سرعت آن را بالا ببرد . با یک بار استفاده از این نرم افزار همیشه یک رتبه توسط آن به ویندوز شما داده خواهد شد که با مشاهده آن می تواند از سلامت رجیستری و ویندوز خود مطلع شوید . Registry Reviver برای همیشه هنگ کردن و کرش ها را از رایانه شما دور خواهد کرد و به افزایش سرعت آن در هنگام بوت ویندوز نیز کمک می کند . برای استفاده از این نرم افزار نیاز به دانش خاصی نیست و با تمامی کارهایی که می بایست انجام شوند ،‌ در یک مرحله صورت خواهند گرفت . با استفاده از این بهینه ساز قدرتمند دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت برای ارتقا سخت افزاری کامپیوتر خود نخواهید داشت ، چرا که Registry Reviver استفاده حد اکثری از قطعات موجود را برایتان میسر می سازد . یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار محافظت از اشتباهاتی است که ممکن است انجام گیرد . ساخت خودکار بازگردان به شما این امکان را می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل سهوی ، به سادگی تغییرات انجام گرفته را به حالت قبل و بدون تغییر بازگردانید . ظاهر زیبا و کاربر پسند این برنامه در کنار داشتن قابلیت های زیاد و همچنین حجم کم ، این نرم افزار را به گزینه ای مناسب برای خانه تکانی رجیستری ویندوز شما ست!



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :